Vopseaua naturala este cea mai sanatoasa pentru a manca cu placere oaule de Paste.
Va prezint un film video cu o metoda mai originala de vopsit decat v-am prezentat pana acum.
pentru vopsitul oualelor aveti nevoie de foi de ceapa galbena si rosie.
Este indicat sa folositi oua albe.
De data asta fiecare ou spalat si bine degresat se infosoara in foi de ceapa si se leaga cu un elastic din acela care este folosit si la muraturi. Asa legate ouale se pun la fiert pentru 10 minute in apa cu sare si otet.
Dupa ce le scoateti si le despachetati le puteti scufunda intr-o alta culoare de vopsea. La fel de bine le puteti lega cu frunze de spanac, sau frunze de varza rosie(culoarea este albastra).
Pentru o culoare mai intensa fierbeti mai mult ...15 minute.
Eu am pastrat petale de trandafie rosii si galbeni si am sa le folosesc la vopsit maine. Am sa pozez si eu ouale si le pun pe blog.



Vezi si alte retete formidabile de Sarbatoarea Pastelui !
Iepuras de paste - paine coapta- surpriza
O idee excelenta, o reteta pentru aranjarea unui loc in camera de zi pentru sarbatoarea Pastelui ! Miel tocana Vindaloo retete foarte condimentate
Oua de Paste sa preparam o salata de oua speciala
Idei cum sa consumam sanatos ouale de Paste
Decorarea si vopsirea oualelor de Paste
Prajiturele de Paste figurine

1 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Sanatos, interesant, natural. Sarbatori Fericite!

Daca iti place ce citesti la mine pe site si vrei sa primesti pe email ultimele noutati, inscrie-te in coltul din dreapta sus. Vreau sa-ti spun ca si eu urasc spamul, asa ca nu vei primi emailuri nedorite de la mine. Multumesc!
O zi frumoasa,
Stefania
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape www.cere.ro Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Add to netvibes