Este la moda sa ai un blog sau un site, multi incearca sa-si dezvolte si brandul personal prin asta si chiar sa castige niste bani din online.
Am gasit un tutorial video despre un contor de trafic gratis.
Este in engleza, dar este foarte sugestiv.
Poti sa vezi exact la ce ora, din ce oras, din ce tara cu ce IP te-a vizitat, ma mult poti afla din ce sursa a ajuns la tine pe site:poate o recomandare, poate o cautare pe motoarele de cautare.
Eu folosesc pe blogul meu gostats.com dar inca nu am gasit un video pentru prezentarea lui....asa ca mai astept.

0 comentarii:

Daca iti place ce citesti la mine pe site si vrei sa primesti pe email ultimele noutati, inscrie-te in coltul din dreapta sus. Vreau sa-ti spun ca si eu urasc spamul, asa ca nu vei primi emailuri nedorite de la mine. Multumesc!
O zi frumoasa,
Stefania
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape www.cere.ro Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Add to netvibes